Munkfors och Sushi


Hälsade på Sara, Mattias och Lucas i Sverigemetropolen Munkfors igår.
Dock inte så långt bort som man kan tro.
35 min med bil
så får försöka komma och hälsa på lite oftare
Lucas, 3 månader, charmade mig totalt.



Sen bar det av från den ena babyn till den andra 
Elin, Niklas och Alvar stod på tur.
Man blir lycklig bara av att se honom

Något annat man blir lycklig av är Happy kitchens sushi.
Mums!
Mycket trevlig personal dessutom.

Innan Munkfors lämnade jag förresten in min mobil,
får se om det går på garantin,
 käkade sallad på The med Elin
och köpte assöta kläder till Lucas från villevalla.

Nu är jag sjuk,
ganska passande med tanke på OS
Käkar godis och dregglar över alla tränade kroppar :)


Puss









Kommentarer
Postat av: Ida

Usch vad trist å vara sjuk!! =( Men med detta regnet, OS på tv + att det är söndag, så är det ju ändå helt ok. Och imorrn har du väl sista dagen på jobbet om jag inte minns fel! ;)

Du-kan man inte nå dig på något nummer nu?? Jag och Erika ska på stan imorrn och tänkte fika/luncha vid 13 ungefär. Vore kul om du kom om du är ledig och kan!! Jag har nr 0736930878 om det är borta.. Krya på dig!! Puss & kram

2008-08-10 @ 15:55:35
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0