Shopping



har jag tjänat massa pengar
hittade äntligen ett 180 cm brett underlakan i svart.
Har kostat nästan 400.. jag betalade 104 kr.
tjänat 296 kr
Sen köpte jag ett par nya träningsskor.
valde de som kostade 1000 kr ist 1450, trots att de andra var snyggare
tjänat 450 kr.
Inhandlade även ansiktscreme och hårinpackning.
ansiktscremen kostade 72 kr, hade kostat 80.
tjänat 8 kr, PLUS en herrdeo och en nagelfil
tack vare någon kampanj
hårinpackningen hade kostat 80 kr, kostade nu 70
tjänat 10 kr.





Sen köpte jag två presenter.

Totalt har jag alltså tjänat 764 kr, en herrdeo och en nagelfil.

Inte så illa!!


Har även hunnit med att leka kameraman när Fia och Jennys studiegrupp behövde proffshjälp

Puss






Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är gumman!! =) Börjar ju bli riktigt ekonomisk... Keep going!! Och vad roligt med konserten!! Jag är inte alls avis!! :/

2008-08-22 @ 11:36:46
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0