2008


 

En liten kort årssammanfattning ska jag kanske hinna med innan jag ska bli nyårsfin, för att sen hylla de sista timmarna på 2008 med några av de bästa!

Våren:
Året började med en återflytt till Uppsala och komboskap med underbara PiteIda
(Första veckan bodde vi dock 3 st i Dans lilla korridorsrum...)
Sen när flytten till väktargatan skedde blev det väldigt likt ett äktenskap på många sätt :)
- Gemensamt matkonto
- Tvättning, städning, promenader, träning, fester... allt gjordes tillsammans
- Ida fick lära sig att leva med öppna skåpluckor och jag fick lära mig att leva med...(vi vill inte bli ovänner igen va? hehe) 
- Frida blev en trogen gäst och fyllde ut tomrummet som Fia lämnat.
- Ett tag var det lite väl mycket gäster hos oss.
- Nina kom hem till Sverige och hyrde in sig i vår klädkammare ;)
- Chokladfiket stängde
- "Putmunnen" gjorde entre
- Valborg kom ännu en gång till Uppsala
- Diverse hyllfynd skaffades hehe
- Började plugga till undersköterska och provade även på jobb på äldreboende
- Så småningen om kom Fia hem från USA.. vilken lycka!! 
- Min bästa barndomskompis fick Lucas
- Fotbolls EM

Sommaren
- Midsommaren firades ganska lugnt i Strömstad med Ida, Elin, Terese och Alvar. 
- Sommarjobbade ännu en sommar med mina underbara killar med down syndrom. 
- Bodde i Fias lägenhet i stan några veckor.. 
- Smögen besöktes en helg med Hannah, Alex, Jenny och Frida.. Hjälp mig vad skoj det var!! 
Monstret gjorde en stilig entré i våra sommarliv och sjömän visade sig okunniga på sjövett. 

Hösten
- Var åter i Uppsala
- Började jobba på Dressmann 
- Gjorde högskoleprovet som räddade mig från komvux i 2 år
- Tröttnade på nationsliv. 
Vi fick ett bröllop att se fram emot
- Nytt chokladfik öppnades
- Fia och Erik blev sambos.. :)
- Började åter igen bli så där rastlös, provade möblera om rummet med det hjälpte inte.
Mitt liv behövde förändring. En stor förändring planerades och lägenhet samt studier i Linköping fixades. 
- Hade en jättemysig helgweekend (internskämt)  i Lübeck
- Firade jul utan Urban i Karlstad
- Och nu är det NYÅR!!


















Låtar på repeat:
Ella el la
Bag in da box.


Året kommer börja ungefär som förra... med kinesning hos Dan :)


Puss och GOTT NYTT ÅR!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0