Luciahelgen


Gick ju en sista gång på stocken i torsdags.
Lyckades få mig lite väl mycket, men hade en riktigt rolig utång.

 
Möjligt att det finns en miljon av dess bilder,
men ni vet ju hur vi är :)

I fredags fick jag finbesök.
och i lördags och söndags jobbade jag.
Lyckades  låsa kassan på jobbet idag.
I 15 min försökte vi förstå hur jag lyckats med detta
och kön blev längre o längre.
Men tillslut lyckades vi, och anledningen var pinsamt simpel

Just det ja!
Kommer förhoppningsvis få en lägenhet mitt i Linköpingcity.
Drottninggatan.
2 min från HÄlsouniversitetet.
Alltså om jag får den så dör jag av lycka.
Får jag den inte dör jag av sorg

Nu ska jag sova

Puss och Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0