Sjuk


Jobb hela helgen och nu 5 dagars ledighet
Känns rätt gött..
förutom att jag är sjuk och har en massa plugg att ta igen.
Den här veckan får jag dessutom första antagningsbeskedet,
tror inte att jag kommer in någonstans eftersom jag var ett slarvfel ifrån
1,0 på högskoleprovet.
Det är irriterande.

Nu i veckan ska jag
bli frisk
Plugga
Göra en musikvideo
Köra en sista utgång innan jul
Handla julklappar
få besök av min älskade Marika

Nu ska jag till Synsam och prova ut nya linser.


mongon.






Puss puss

Kommentarer
Postat av: ida

hhaaha mongon? vad menar du?! haha Ser framemot video, undrar om vi ska meddela aftonbladet om release datum??

2008-12-08 @ 11:34:41
Postat av: Ida 2

Snygga frillor!! =) Jag ska hålla tummarna för dig gumman och hoppas på att du kommer in!! Krya på dig!! Pöss

2008-12-08 @ 12:58:47
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0