Båtviken




Det har varit hur underbart som helst i helgen.
har bla. plockat körsbär med pappa o min morbror.
Enorma mängder.
 Ska lägga upp kort sen så får ni se.
kunde blunda, sträcka upp händerna i trädet och få ner klasar med bär...
Och goda bär var det.
Och ont i magen fick jag :)




Fredagen hade jag mobilfri dag.
11 timmar utan att ha mobilen på är ganska bra jobbat

Riktigt skönt
I vanliga fall är ju jag ju nåbar 24 timmar om dygnet,
i bästa fall har jag på ljudlöst när jag ska sova.

Hann med att surfa, ligga och läsa på bryggan,
ro ut i ekan och njuta av livet under denna dag :)

Var i Grebbestad med mamma o pappa med
hade räkfrossa med färska räkor, aioli och baguetter.
Syndigt gott.

{short description of image}


Tillbaka på jobb nu, ska göra 98 timmar under 1,5 vecka.
Känns lite tungt med tanke på att jag börjar bli sjuk.
Dock blir det utgångonsdag och så börjar ju hamnfestivalen med ;)

Puss






Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad gott med körsbär och räkfrossa!! Det ser ut som ni hade en helt underbar helg!! =) Vill också prova på surfing och ligga på bryggan och lata mig.. Puss

2008-07-24 @ 17:29:41
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0