Högtryck


Det är så typiskt!
Hela sommar har jag haft ett rätt gott jobbschema,
och vädret har varit kallt
Nu har jag ett allt annat än gott jobbschema
och det är helt fantastiskt väder!
Hoppas verkligen att det håller i sig till nästa helg
Annars dör någon.



Fia med vänner har också bokat Smögen nu!!
Det kommer bli precis hur kul som helst! :)

Var förresten ute i onsdags, skulle ta det lugnt.
så här i efterhand kan man konstatera att det inte blev som vi tänkt.
Kvällen hade kunnat sluta ordentligt pinsamt...
Kom iaf. hem ordentligt, satt och tjatade bort några timmar med Carro
innan det var dags att gå till jobbet med rödsprängda ögon och ruffsigt hår.

Två idioter har raderat alla kort på min kamera,
tagit ett kort på sig själva och låst det.
Hur får jag bort det?

Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0