Kök och kylskåp


Egentligen är jag fel person att yttra mig,
men känner att jag måste dela med mig av Fias kök och kyl

Skafferiet är fyllt med
Snabbmakariner, 3 olika sorters flingor, Färdig soppa, Chokladmousse, Beasås, Socker, Nudlar, Strössel

Kylen innehåller
Xider, Cider, Baileys, Likör 43, Plus en massa olika safter och juicer som jag har anledning att misstänka används som groggvirke
Ketshup
 och lite olika glassåser plus ett smörpaket

I skåpen har hon 17 olika sorters glas men bara 1 uppsättning med 4 st knivar och gafflar
Säger ju kanske lite om vad vi snackar om för tjej hehe
Tur att hon fortfarande är helt underbar iaf! ;)

Har varit på personalmöte idag. Kul att träffa alla man jobbar med.
Sen blev det styrka med brorsan och promenad med Elin och Alvar!

Har haft sjukt ont i magen inatt så sov bara 4 timmar.
Därmed är det dags att sova nu

Puss







Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, klart att jag inte kan ha nån mat i kylen när jag ska åka bort:P Drickan håller sej ju iaf :))

Plus att jag har ett oöppnat paket med bestick men finns ingen anledning att öppna det, nu måste jag ju diska ibland:P Haha!!

2008-07-15 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0