Blod, svett och tårar


Vaknade typ 07 igårmorse
Helt seriöst var det länge sedan jag var så trött
Äcklig och hemsk åkte jag till Centralen och bokade bussen hem till Karlstad.
Buss. Jag hatar buss

Satt dessutom brevid en tjockis från örebro som inte luktade hallon direkt

Kom till Karlstad där Elin väntade med en drink

Sen blev det middagBlå, vin och Sex and the City




Tack för lånet ;)

GRYMT bra film!!
Carrie gjorde oss inte besvikna i sina fina klänningar,
däremot förstår jag de som tycker det var lite väl mycket smygreklam.
Från bröllopet och frammåt i filmen var det nog inte många ögon torra

Sen när vi åker hem ska Ida skjutsa mig
(Man får tydligen skjutsa på cykel)
Dessvärre lyckas hon fastna med klacken i trampan när vi ska hoppa av och ramlar.
Blod. Aj.
Hoppas det är bättre nu

Ikväll är det dags för SommarPlaza med Fia, Carro och Marie!! :)




Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0