Sommar!!


Åh idag är jag så glad!
Ska få bo i Fias fina lägenhet i stan 2 veckor när hon är borta,
slippa bråka om bil med brorsan.
Gött!! ;)
Funderar lite på hur mamma o pappa tänker när de lämnar oss 2 ensamma i Böj,
2 mil utanför stadskärnan med EN bil i 3 veckor!
Kan inte bli annat än katastof :)
Men nu är det löst!

Har börjat planerat sommaren lite,
verkar som jag kan få lite västkust trots mitt tighta schema.
17-21 juli är det Strömstad och vecka 31 hoppas jag fortfarande på Smögen, 
rätt sida av Sverige
blir det iaf. i vilket fall som helst.

 

Nu är det dags att ta tag i sitt liv igen
Träning och jordgubbsplockning med brorsan står på schemat





Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0