Sommar!!


Eftersom Uppsala och Sthlm tömts på folk denna helg har jag och Ida fått roa oss själva
Började med att ligga och sola någon timma på gräset
sen blev det shopping
och Maxi.

I morgon kommer däremot Andreas och Elin hem igen så då ska bi bada!! :)
Längtar

Marika ringde förresten en snabbis när jag svettades runt på stan.
Att hon satt i Båtviken, drack kaffe och snart skulle ut och segla gjorde mig inte ett dugg avis..



Jag och Ida roar oss i solen







Inköpt idag:
Byxor och skor för min del
Klänning och skor för Idas.

Puss







Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fina ni är Becka!! Dina skor såg grymt snygga ut!! =) Snart blir det Båtviken för dig också gumman.. Hoppas allt är bra!! Miss you!! Pusss

2008-06-07 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0