Helgen som gått...



I fredags kom mamma o pappa till Arlanda
De hade haft en ruskigt bra semester och storhandlat där nere :)
Hann träffa dom 20 min innan mitt tåg till Nyköping gick
Och där var det jättetrevligt ;)

Kom hem igårkväll, sova typ hela vägen,
så var lite lagomt mör när jag entrar Upplands nation kl 00.15 för lite gemenskap.
Fia, Erik och Ida hade varit igån sen 19.00...

Vakanda dock pigga i morse och gav oss i väg med Fias bil till Ikea, jysk och Kvantum!
Storhandling!!
Nu har vi jättefint hos oss, om man bortser från att det är ostädat..

 



Beskivning nr. 6 på pallen var att man skulle
klistra på et klisterlapp som sa hur man inte
skulle använda pallen hahah



Förresten är det jätteirriterande att de inte valde
kille i dagens "Ensam mamma söker"
Hoppas dock
Johanna ♥ Alex
Anette ♥ Rickard
Nina ♥ Micke

(trots hans töntreaktion på Ninas sprutgrädde )



Puss





Kommentarer
Postat av: Ida

Åh - hoppas att du har haft det bra i Nyköping! Det där vill höra massor om när du kommer hem nästnästa helg!! =) Jag tror definitivt att det blir de paren i "Ensam mamma..." - 2 av dem är ju riktigt givna (Johanna & Anette med resp.) - verkar ju tom vara lite äkta känslor mellan dem.. Nice! Och Nina måste ju välja Micke av "pest lr Kolera-killarna" som ser lika kriminella ut båda två...haha.. Ha en bra vecka darling!! Puss

2008-11-17 @ 11:31:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0