Listan



Kom att tänka på alla lister som man gjort genom åren.
Kunde vara allt från någon killes för- och naktdelar till att lista de fem godaste maträtterna.

Och sen hålle rju alla bloggare på med listor också.
Så jag gör en med.
Mest för att jag vill skriva något :)

Dag: Torsdag 12/11-09
Bor: I Uppsala
Gör: Pluggar och jobbar
Vill: Att det ska hända något nytt
Roligaste resa: Nya Zealand och Australien med Ida
Tråkigaste resa: Hm.. kanothajken på svårtån.. väldigt bitter :)
Bästa bok: Milleniumtriologin eller Marian Keyes böcker
Pinsamaste minne: När jag skickade ett vääldigt personligt sms till halva min telefonbok
Favoritgodis: Djungelvrål
Hatperson: Oj vad fint att jag inte hatar någon :)
Åker: Slalom

Äh, det var inte så kul med listor ändå haha...

Är förresten nyklippt och slingad
Har äntligen hittat en frisör i Uppsala som jag gillar!

Puss



Kommentarer
Postat av: Ida

Hur blev håret nu då..? Vi vill se! =) Det där med sms:t var ju riktigt skoj...hehe... Ha en bra helg nu! Puss på dig!

2008-11-14 @ 11:05:32
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: IA

Få se på peruken!! Var var du och klippte dig? Funderar på att komma till Uppsala en sväng imorn och ev. sova hos Frida. Vad har ni för er? Puss Å Kräm

2008-11-14 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0