Dystert..


Usch usch usch
Åt min frukost framför "efter tio" idag.
Så sjukt sorgligt.
En familj drabbades av två hjärntumörer samtidigt.
Dottern och pappan..
Under 11 veckor på sommarlovet bodde hela familjen på sjukhuset
Dottern klarade sig men inte pappan.
Hela hans personlighet förändrades, glömde saker, blev arg i diskussioner etc.
Jag förstår inte hur man kan klarar av sånt..
att som mamma och fru hålla ihop familjen och samtidigt ha enorm sorg.
Och så kom jag att tänka på att två av mina vänner faktiskt har en liknande historia. 
Hur orkar man??

 

Nej, jag vill inte tänka på döden idag.
Det är underbart väder ute och jag ska ut på en promenad.
Väldigt sugen på en pälsmössa.
Kanske ska köpa det... och ett överkast.
Sen blir det storstädning... gött
Får allergi i den här lägenheten snart.

Puss
Och har jag sagt att jag älskar er, mina vänner och familj.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0