Skogsmulle


Är hemma i Karlstad nu.
Så skönt att komma ut på landet och andas friskluft, luft som man vill dra långt ner i lungorna
Nu har jag precis kommit in från en tur med fyrhjulingen i skogen.
Pappa och jag hämtade en adventsgran.
En ganska stor gran, men väldigt fin ;)

Snart ska jag upp i urskogen igen, Deje.
Och hälsa på Carro o Henrik.

I morgon kommer Elin och Alvar, 
blir lussebak med mamma ;)
Riktigt mysigt och gott.
Bara lite snö som saknas, men fick njuta av den i början av veckan ist.
Sen blir det riktigt advetsmys med Ida, Erika, Terese och Elin på söndag!!
 
Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder idag,
får försöka ge er det nästa gång ist,
Ska ladda upp en på Carro och hennes nya, lite äldre vän från hockeyn

Puss på er
Idag är jag lycklig


Kommentarer
Postat av: Sara P

Härligt att va ute i skogen! Deje är inte så långt bort ;) Ha en trevlig helg, kramis

2008-11-28 @ 15:13:42
URL: http://sarapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0