Stämning



Försöker stämma min gitarr, men det verkar inte gå som jag vill.
Strängarna låter verkligen inte som de ska :)



Igår var jag hos frida och käkade chiliconcarne
mums var det.
Och idag blev det tomtegröt med grillade äpplen.
Kan jag verkligen rekomendera.
Sååå gott!!



Nu behöver jag lite hjälp.
Eg. är det för tidigt att börja tänka,
men jag behöver ändå råd
Sökte sjuksyrra i sthlm, gbg och lkpg i höstas.
Visste att jag inte skulle komma in,
men ville ändå se hur jag låg till.
Och nu fick jag ganska okej på högskoleprovet..
så kaaanske kommer in ändå.
Ska jag börja i vår redan och skita i undersköterkseutb.
eller ska jag chansa att jag kanske kommer in till hösten??
Problem i min hjärna som ni kanske förstår :)

Puss



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag visste inte ens att du kunde spela gitarr gumman - coolt! Det vill vi höra på, när gitarren är stämd.. =)) Jag ska äta julgröt till lunch idag, men från en "korv" så den är inte riktig...hade brist på matlåda hemma..men det är mumsigt värre! :o)



Oki - valet å kvalet igen alltså...hm..svårt det dära.. Ska de sluta med att 3 av 7 i gänget är sjuksyrror alltså.. Vad kul!! =)) Då blir nog mamma glad, hon har alltid undrat varför ingen i hennes familj gick i hennes fotspår och blev syrra - 2 blev ju dock lärare som henne och pappa..haha..



Men ja du gumman, söka kan du ju alltid göra och se om du kommer in. Det skadar ju inte! Och sen är det väl alltid skönt att börja så snart som möjligt, om du har behörigheten liksom.. Lycka till iaf! =) Puss

2008-11-20 @ 10:04:12
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0