2.0


Typ
Gjorde högskoleprovet idag, men det gick inte så bra.
Fast konstigt nog var jag bäst på mattedelarna.
Svenskan var jag sämst på, min starka sida i vanliga fall...
Det som var kul var att posèn var där,
skulle vara kul att veta dennes resultat..
mohahaha

Kom hem till Uppsala igår
Elin skjutsade mig till Kristinehman där jag skulle hämta min bil.
Den orten är svårare att hitta i än vad man kan tro..
men 20 min försent hämtar jag ut bilen och ska "ta ledningen" mot ett fik.
ehh.
efter körning ut på gågatan, backning i rondell och väntan på att en ankfamilj ska korsa vägen
hittar vi tillslut ett konditori.
Frusna och hungriga.
Dock var servisen under all kritik, men vad gör det när söta Elin är med ;)

Slog sen tid-rekord till uppsala, fast det kan jag nog tacka min bilkompis för.
Körde mot honom/henne från Örebro till Enköping.
Väldigt barnsligt 
och väldigt roligt :)


Nu har jag precis vunnit över Ida i schack :)





Puss







 


Kommentarer
Postat av: ida

Och det får man rakt i ansiktet efter att man ställer upp o följer me hela vägen till arlanda i regnet och missar idolutröstningen?! hahaha ;) och dessutom är schack en gubbsport!!! :D

2008-10-26 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0