Wii.. vilken sushikväll!!


Oj vad fyndigt det blev nu..
Igår var jag hem till Carro och Henrik för att kolla deras nya hus.
Riktigt fint!!
Och tom. badrummet som jag rådissat var underbart...
natursten i typ hela huset, värmegolv, snygga möbler och en imponerande Tv med hemmabio..
plus Wii.
Jag och Carro stod nog framför det i 2 timmar och körde olika sporter; 
tennis, baseboll och boxning.
Vår boxningmatch skulle jag vilja se haha.. 
Vilka slag!!



Sen bar det av i ilfart ner till city för att hinna före Ida och Elin till Happy Kitchen. 
suprisemiddag för Ida väntar. 
Hon har ju förlovat sig. 
Tydligen lyckas vi.. 
Blicken när hon kommer in är oslagbar. 
Åt en väldans god sushi och hade enormt trevligt!!
Kom på mig själv med att fundera på varför jag bor så långt ifrån er..? 



Nu bär det iaf. snart av hemmåt igen, 
Fick för en gång skull en bil
Yeeay!!
Innan dess blir det lunch med Fia och Marie på stan
Kanske lite shopping? :)
Och sen träffa Elin och Alvar för en fika i Kristinehamn haha 
Han har tydligen blirvit stor..  



Och jag och Frida måste lägga ner förresten.. haha.
Tyvärr kan jag inte skriva varför, men det är kul!! :)

Puss







Kommentarer
Postat av: erka.

sitter med läkemedelsräkningen men detta vad ju roligare. shit vilken bild hahahaha!

2008-10-24 @ 10:08:01
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/
Postat av: Svar från Ida

Jaa - varför bor du så långt bort!?? Den tanken har slagit mig många gånger gumman! :/ Men vi ska nog lyckas lura hem dig inom sinom tid...hehe.. Än en gång.. Tusen tack för igår!! Ni är underbara! =) Kör försiktigt hem nu.. Puss på dig

2008-10-24 @ 11:09:08
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0