Arg som ett bi


Fick mitt sim-kort idag
Fast när jag skulle sätta i det i mobilen hakade den upp sig.
Begav mig, med söta Fias bil, till Siba där de verkar helt inkompetenta
Fick efter många om och men en lånemobil
vilket såklart medför att jag är utan era nummer...

En till sak som jag blev arg på är att min bäddmadrass är knövlig.
Tvättade den enligt konstens alla regler idag
trots det känns det som att ligga på en risbädd.

Erik, Ida och jag youtubade upp en rätt okej trummis

From. 04 i natt är jag ensam hemma en vecka.
Kontigt och tomt.

Något att se fram emot är däremot regionspersonalfesten i Bollnäs


Puss






Kommentarer
Postat av: Ida

Du är utmanad gumman!! Gå in på min blogg & kika! =) Hoppas allt är bra med dig, trots att du är ensam hemma i en vecka.. :/ Drygt med mobilen, hoppas de löser sig! Puss puss

2008-09-18 @ 09:46:28
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0