Jag är ett skämt



Skämt nr 1.
Tänk följande senario:
Kl är 0630 och väckarklockan vrålar att det är dags att gå upp.
Personalmöte 08.30.
Funderar länge och väl om det är värt att gå på det, men tillslut bestämmer jag mig för att göra det.
Tydligen obligatoriskt.
Hoppar in i duschen och tar en promenad dit40 min ungefär.
Kl 08.30 är jag utanför butiken.
Ingen där.
Ringer chefen bara för att få höra att det är NÄSTA måndag p-mötet är.
Jahaa...




Skämt nr. 2.
För ungefär 1 månad sedan bytte jag teleoperatör.
Då var jag fortfarande i Karlstad.
Nu har de skickat det nya simkortet hem till mamma o pappa
OCH stängt av mitt 3-abonnemang.
Så nu är jag återigen telefonlös.
Tjohooo!!


Skämt nr 3.
Jag ska skriva om högskoleprovet




Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0