Underbart


Så var man hemma från Sthlm igen..
Kan säga att det var såå meningen att jag skulle på den konserten.
Ska försöka ta det från början utan att bli långrandig :)

Började med att biljetterna till konserten var slut när vi skulle boka.
Kollade typ var femte min om någon lämnat tillbaka
Två timmar senare finns det 2 lediga som jag bokar.
Ska hämtas utan senast 25/9
Glömmer
det så bokningen försvinner ovh biljetterna likaså.
Ida kommer dock på idén med blocket och där är det en kvinna som säljer 2 biljetter för 500 spänn
(kostar eg. 600)
Förtsår ni glädjen när de kommer i mina händer eller?? :)



Sen.. igår...
Jag slutar jobba kl 16.00 i Uppsala
18.30 ska jag vara på fryshuset där Jason spelar.
Hann precis med stadsbussen som går ner mot stan.
Är på vaksalatorg 16.09
Har 2 min på mig att hinna springa till stationen och köpa biljett,
hinner inte köpa biljett men tåget rullade precis när jag kom på det.
Verkligen precis.
Sen när konduktören ska kolla biljetter förklarar jag läget och undrar om de tar kort.
- Yes, och det kostar 120 kr.
Dessvärre fungerade inte kortläsaren så han kunde bara önska mig trevlig resa :)
Älskar, älskar snälla människor.





... och konserten var helt underbar!!

Sen blev det utgång på soapbar, där det var mycket trevligt :)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0