Utmaning

Jag blev utmanad av PolisIda
Man ska  fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!


5 platser där jag har bott:

1.På landet 2 mil utanför Karlstad.
2. Lundagården, Karlstad
3. Lunden, Gbg
4. Vinnaren, Oslo
5. Väktargatan, Uppsala

Plus rätt många till... att jag har svårt att bestämma mig gäller även bostäder...

5 jobb som jag har haft:

1. Butiksbiträde, Buars Boutique Strömstad
2. Servitris, Bryggan, Strömstad
3. Vårdgivare på ett hem för Downies Karlstad
4. Fiskrökeri. Gjorde allt och lite till... Karlstad
5. Säljare på Dressmann, Uppsala

5 saker i min handväska:


1. Kalendern
2. Läppglans
3. Tuggummi
4. Socker, om någon skulle bli sur.. ;)
5. Mp3

(Jag vill att Eln ska svara på vad hon hade i SIN väska under gymnasiet haha)

5 saker i min frys:

1. Glass
2. Lax
3. Blåbär och hallon
4. Spenat och broccoli
5. Idas blodpudding (Hon fryser in precis ALLT!!)

(Råmjölken saknas dock....)

5 saker i min bil:

1. Solbrillor
2. Senaste musiken
3. Världskarta
4. Pass
5. Resväska packad med allt ifrån bikini till snowboardboots.

Jag utmanar
Elin (då jag vill höra vad hon hade i sin väska...)
Olle
Niklas
(Dennes bil kan bli intressant)
Sofia P
Malin

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu blev jag NYFIKEN - undrar vad det var Elin hade i sin väska egentligen.. =) Jag frågade henne igår, men hon kunde inte komma på nåt skumt..hmm... Jag har utmanat dig ännu en gång om du känner dig sugen! =) Pussss

2008-09-19 @ 10:43:29
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0