Helg!!



Jag har lyckats försätta mig i pluggkoma under hela veckan..
Kan ni förstå hur gött det känns med helg??
Inte bara att jag får vara hyffsat ledig,
Martin kommer dessutom
och jag får äta GODIS :)
Plus att jag går in i helgen vetandes om att vi gjorde ett grymt seminarium idag..
Vår grupp.
Är riktigt nöjd!!

Nästa helg blir det Marikabesök i Sthlm
och 75 årskalas i Uppsala!!
Älskar att ha roliga saker att se fram emot ;)

Alla hjärtans dag i morgon..
Skulle vilja skicka 1000 hjärtan till vänner och familj.



Apropå familj så håller jag på att spara pengar
till en höstresa till Namibia, Urban fick jobb där.
Kommer göra lågflygningar med lata turister som vill
se havs- och ökendjurliv på nära, men tryggt avstånd.
Jag vill så vansinnigt gärna ner. NU!!





Puss puss!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas att helgen har varit bra gumman!! Fasen vad coolt med en resa till Namibia - jag följer med! ;) Du har blivit utmanad på min blogg om du har några min över.. :) Puss och Kram

2009-02-16 @ 14:25:20
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0