Mitt hem



Först tar jag tag i PolisIdas utmaning.
Regler
Gå in i mappen mina bilder. (evt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


Hehe.. bilden är från Smögen i somras.
Träffade några sjömän och hade allsång på deras båt fram till 10 på morgonen..





Tänkte lägga upp lite bilder på min lägenhet nu så ni ser hur jag bor :)
Dessvärre har jag inte fått upp en enda tavla..

Världens sötaste familj, Martin och Dan var här och hjälpte till med flytten.
Mamma, pappa och Urban stannade till långt in på natten för att
sy gardiner, borra hål i tak, väggar och sätta ihop möbler..




Kolla vilka underbara fönster! :)




Min tv-bänk som jag gjort.. typ =)



Vill du se mer får du komma och hälsa på ;)
Inflyttningsfesten är i mars..


Puss på er!!











Kommentarer
Postat av: Ida

Åh - det ser jättefint ut gumman!! Vad synd att jag inte kan komma i mars. Jobbar ju på lördagen och fyller år och ska ha födelsedagsmiddag med familjen på söndagen.. Men nångång ska jag komma - nu jäklar!! =)) Pusss

2009-02-06 @ 14:21:16
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser ju superfint ut! Du är så händig. Själv ska jag försöka mig på att tapetsera Lucas rum snart, ska nog gå bra fast jag har hittat tapeter med mönsterpass och allt :) Kram

2009-02-13 @ 10:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0