Hejdå Uppsala



Hjälp mig vad jag kommer sakna er..
Det som känns bra är ju att vi ses i feb igen, men det känns knäppt att inte kunna komma över och säga hej bara.

Flyttade iaf idag, gick upp kl 0730 och har varit igång hela dagen, fram tills nu.
Skulle varit på tjejmys hos Ida ikväll, men hann inte.. fast vi får ses på fredag ist :)
Annars är det rätt fullt upp fram till söndag.
Måla hatthylla, göra 5 kubhyllor, olja soffbord, måla köksbord, måla om en hylla, göra 2 tentor från undersköterskeutb., träffa alla vänner, packa ner allt så det bara är för pappa o mamma att lasta in i flyttkärran den 1 feb och åka till Linköping etc... Gött va? :)

Har förresten glömt berätta om julklappen jag fick av Dressmann.. blev ganska imponerad, en väckarklocka från George Jensen, värd typ 700 spänn... Det ni! :)





Nu är det dags att sova.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu va cool du är Becka! Och modig som flyttar till ny stad =) Va kul, hoppas du kommer trivas!! kram kram

2009-01-14 @ 21:42:50
Postat av: Lisa

Min kommentar ovanför =)

2009-01-15 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0