Hm, jahaa....


Vad ska man göra nu??
Fick mitt antagningsbesked idag, 
Var reserv 8 efter första, så tänkte att det var lugnt.
Skrev kontrakt på en underbar lägenhet.
sa upp mig från Dressmann
Har styrt och grejat med med papper och allt inför flytten
Adressändrat och folkbokfört mig i Linköoing.
Tom. flyttpackat och låtit Frida ta över mitt rum.

Blir jag bostadslös nu eller?
Blir det en vår utan varken jobb eller studier?


Puss














































Nee... såklart det inte blir!!
JAG KOM JU IN!!! :)



Puss


Kommentarer
Postat av: IA

Såååååå klart att du gjorde!! Grattis Tjejen!!

Blir de nåt avflyttningskalas innan du försvinner från sköna Uppsala? Pusss

2009-01-07 @ 20:15:03
Postat av: Ida

Haha - fasen vad nervös jag hann bli. Men det är klart att du grejade det!! GRATTIS gumman!! =))) Massa kramisar

2009-01-07 @ 21:32:47
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Dan the man

Satte hjärtat i halsgropen.. luring!

2009-01-08 @ 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0