Sjuk..


Usch jag tycker fraktiskt lite synd om mig.
Kom till en tom, kall, död lägenhet i torsdagskväll,
jobbade mellan 9-20 på fredagen.. de sista timmarna hade jag feber.
Feberfrossade hela natten och var allmänt instabil..
Sen låg den på ganska stdiga 38,4 hela lördagen, som jag för övdrig sov bort
och nu på söndagsmorgon har jag 38,5.. hoppas verkligen den är medveten om att
jag ska till Pite i morgon..!!

Jag har tyvärr inte så mycket att rapportera.
Mer än att det är dödligt trist att vara ensam i hela Uppsala och sjuk.
Hemma i Karlstad verkar det vara ganska många sjuka med..
Krya på er!!

Tur att det är både hockey och skidor på Tv iaf ;)


Puss






Kommentarer
Postat av: erka.

sjuka e vi allihopa! kyra på dig! pössss

2009-01-04 @ 16:58:08
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/
Postat av: Ida

Neeej!!! Säg inte att jag smittade dig också.. Förlåt gumman!! =( Det känns som att alla på nyårsfesten fick ta del av mina baciller... :// Hoppas att du har frisknat till nu!! Puss och Kram

2009-01-06 @ 18:37:22
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0