Att äga ett fik


Jag har kommit på att jag vill förverkliga min
högstadiedröm och öppna ett café.
Någon som vet vad man bör tänka på? :)
Jag har lite idéer som jag vill diskutera
och kanske har jag tom. en partner..

Platsen är det viktigaste och svåraste säkert.
Men det MÅSTE vara bra spanläge,
ha möjlighet till mysig uteservering,
gärna nära vatten
stora fönster
lättmöblerade lokaler så man kan göra om
vara direkt ingång från gatan så även rullstolsbundna kommer in
Tips på sån lokal? :)


Googlade på café och fick dessa...


Är så ruskigt taggad!! :)

Puss


Låt det bli 4 sept.
fort.







Kommentarer
Postat av: Ida

Haha...vad rolig du är gumman!! Bara sådär liksom..? Jag vet ingen som ändrar sina framtidsdrömmar lika ofta som du, men det är härligt och jag önskar dig alla lycka till!! =)

Vad händer 4:e sep?? nyfiken*

PUSS

2010-08-24 @ 19:01:08
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Sara P

Jag är också nyfiken ;)

Lycka till med caféplanerna eller drömmarna :)

2010-08-25 @ 14:02:01
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0