Lägenheter



I eftermiddags la jag ut en annons ang.
att hyra lägenhet.
Har fått jättemånga svar,
dock nästan lika många totalt ointressanta.
Den som tog priset var helt klart "Andreas" som
ville hyra ut sin supercentrala lägenhet,
med havsutsikt.
Hyran är eg. 8000, men om jag kan
lösa det på något annat sätt är han öppen för det
Förra tjejen som bodde där behövde bara betala 1000:-/mån.
Jag vågar inte ens tänka på vad som krävs för att få ner hyran till det.
Himla äckel.
Det roliga var att det var pappa som läste upp mailet för mig haha

Men..
så mailade det även en jättesöt kvinna..
hon hade en 2:a på 50 kvm i sin villa ute i Bromma.
Nära t-banan, egen ingång och allt
så det kommer vara privat.
I trädgården fanns massa plommon- och äppelträd
som det bara var att plocka av
Hur mysigt låter inte det??
Ringde henne och hon verkade hur skön som helst.
Jobbat med funktionsnedsatta barn,
var psykolog och hade 2 katter.
Ska ut och kolla in den på lördag!
Hoppas och ber att jag ska gilla den
och hon gilla mig :)

Annars har jag firat min och Eriks dag
på Koh pan yang..
dock utan ha eftersom han är i NY,
men Ida, Clint, Frida och Fia var finfina substitut ;)
Tack för en underbar middag!!

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad roligt och bra det lät!! Håller tummarna för att den är superfin och att du vill ha den.. =)

Vad det andra var för konstigt äckel kan man ju verkligen ifrågasätta, men att din pappa läste just det mailet var faktiskt ganska komiskt..haha

PUSS

2010-08-26 @ 01:37:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, vad sa pappa I då ;)

Hoppas du får den här lägenheten då.

Mathias hade fått köttfärsbiffar med timjan, stekt zucchini o paprika och till det fetaostcremé - så han var mätt och nöjd <3



Kram

2010-08-26 @ 13:37:12
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0