08.30


Idag kom jag på att jag borde lägga mig tidigare på kvällarna
Tycks inte spela någon som helst roll om jag är ledig eller ej,
nog vaknar jag 08.30 ändå.
Då håller det inte att lägga sig kl 02 på kvällarna


Träffade världens finaste Marika igårkväll
Det är lustigt när man bor ihop.
Innan kan man höras och hitta på roliga
grejer varje dag.
Men när man flyttar ihop går man helt plötsligt
om varandra konstant och enda tiden man ses
är vid disken eller i städskrubben.
Något att tänka på i framtiden kanske.
Det är inte bara relationen till sin man
som det kan behövas jobbas med för att det ska hålla.

Tips från coachen:
Vårda kärleken ♥



Idag är det outletshopping med Ida som står på schemat.
Får se vad jag kommer hem med för fynd :)

Ha en grym dag!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0