Daniel <3 Viktoria


Kan folk ge upp någon gång,
läste just att det finns 6 st idioter i Sverige
som anmält svt för deras bevakning av bröllopet

"Sex anmälningar har hittills kommit in till Granskningsnämnden för radio och tv med kritik mot SVT:s bevakning av kronprinsessan Victorias och Daniel Westlings bröllop, skriver Dagens Nyheter. Det är med anledning av programmet "Det kungliga bröllopet" som tittarna tycker att SVT tar parti för monarkin."

Förstår inte ens hur man kan vara emot ett kungahus,
vad gör de för skada?
Iofs. är jag rätt oinsatt i politiken runt det,
men vad jag vet så är deras uppgift att representera Sverige,
och visst har vi hellre ett vackert kungapar som gör det
än en ful stadsminister...
(tänk om det blir Mona Sahlin eller... Göran Person..
Gud bevare mig väl..)

vs

Känner faktiskt viss sorg att jag jobbar i morgon,
men har jag tur vill brukaren jag har hand om
gå och titta och då kanske vi får handikapplats hehe



Snygg i fluga är han dessutom!!

Nu ska jag leka hemmafru
och städa lägenheten medan min kvinna är på jobbet! :)

Puss puss






Kommentarer
Postat av: Ida

Det finns verkligen folk till allt..grr!! Heja monarkin och kungliga bröllop!! Jag ska minsann sitta bänkad.. Men du har ju verkligen chansen till första parket - LIVE, hoppas ni tar det!! Lite avis man blir då.. ;)

PÖSS

2010-06-18 @ 12:41:45
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Emma

Word! Vi har ett vackert kungahus minsann :) Hoppas du har det bra i Sthlm! Kram Emma

2010-06-18 @ 14:53:36
URL: http://godissugen.blogspot.com
Postat av: Elin

hahaha.... Själv har vi firat med tårta och skumpa på mitt jobb, får erkänna att jag gick lite bananas själv med firandet och trissade upp stämningen som annars är ganska lugn här. Kul iaf =) Miss you snygghong!

2010-06-19 @ 22:32:49
URL: http://eliniderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0