Humor



Igår var jag på Stand up som sagt..
Riktigt härlig kväll och komikerna var överlag bra,
om man bortser från en av tjejerna som hade lite väl
brutal humor och utan att få kontakt med publiken överhuvudtaget..
Den som fick mest applåder pratade genomgående om bajs.
Helt rätt!! :)

Sen fick jag se Sthlms finaste utsikt,
och jag är nog beredd att hålla med.
En brinnande solnedgång över sthlm, med stora skepp
och luftballonger som rekvistita är mäktigt.
Synd att jag glömde fota det.

Nu blir det iaf. att hoppa i duschen och sen träffa
älskade Seb.
Tyresö känns som det givna platsen idag!!

Ska försöka lägga upp lite mer kort..

Puss puss




Ps. Midsommar är på fredag och jag har fortfarande inte bestämt
vad jag ska göra!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Så synd att jag jobbar... Jag vill också va ledig på midsommar!!

2010-06-22 @ 20:43:05
URL: http://eliniderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0