Semester!


Ååh!!
Har haft en otroligt skön vecka i Båtviken,
legat och läst bok på solvarma klippor,
fiskat makrill, varit på pensionnärsträff,
solat och gått strandpromenader.
Det var bara jag, mamma o pappa där,
förutom under pensionärsträffen då
även mina morbrödrar och mostrar var med.


Jag o mamma lägger i blåmusslan




Låg och lyssnade på vågskvalpet mot ekan en kväll




Liten men naggande god ;)

På fredagkväll kom jag hem till Karlstad efter efter en
stressande bilresa. Då väntades det middag med mina bästa
och sjukt fin present från Linda innan vi intog biosalongen och kollade
Sex and the city.
Jag älskade den.
Såklart!! :)


Snyggaste Elin har klippt av sig håret och blev otroligt het!

På lördagen var Starboys i stan och spelade.
Hade aldrig hört dem tidigare och lär aldrig höra dom igen..
Men sen blev det festligheter och blue moon.. där Erika hade haft sittning och
mötte upp oss på dansgolvet.


Idag har det varit mys med Marie, Carro och Vincent på
Skutberget.

Nu bär det av till Sthlm och en sommar och höst där.

Fick förresten 2 till bröllop och en grej till att se fram emot denna helg..
Av de 8 närmaste tjejerna jag har här är jag den enda som inte har barn, sambo, fästman eller hus
Tur att ni är så underbara att jag står ut med er ändå ;)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken tur att DU är såå underbar så att vi står ut med dig gumman!!! =D

"Liten men naggande god"..mohahahaha

Härliga bilder från underbara Västkusten!! Nu längtar man verkligen dit Becka..

Tusen tack för en supermysig och rolig helg!!

PUSS på dig!

2010-06-06 @ 23:37:50
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0