Underbara sol!!



Ååh vilken underbar dag!!
Vet inte om det beror på att David kommer
till stan och jag äntligen får träffa mina småbrorsor och en del av mitt
gamla gäng från Lkpg..
Eller om det beror på solen?
Otroligt härligt väder idag!!
Eller något annat.
Men det är en bra dag och jag är glad.
Får räcka så.
Man behöver ju inte ha värsta orsakerna till allt :)

I helgen var jag och hälsade på grymt härliga Frida och hennes
vänner på Hönö!
Och vilken helg det blev!!
Midsommardans runt stången,
sillunch, grillat, jordgubbstårta.. etc.
Sen var vi på Liseberg igår,
och jag åkte typ allt läskigt man kunde.
Var inte ens rädd :)

Bilder kommer kanske senare,
har lyckats tappa bort kameran..
Det är väl det enda tråkiga.



Puss puss!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät som ni hade en toppen midsommarhelg i Götet vännen! Ni är ju grymt snygga på kortet.. ;)

Synd med kameran bara, hoppas den kommer fram för det är ju alltid skoj med bilder! =)

PUSS

2010-06-28 @ 20:14:46
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0