Yeeeeeees!!!!



Igår efter jobbet var det dags för en aw.
Innan det skulle jag dock shoppa lite på mq-rean.
Påväg till gallerian får jag en såndär trevlig påse
med massa gratisprodukter av en tjej på plattan,
hinner inte kolla vad den innehåller just då,
mer än att påsens logga är "Love Generation"
När jag träffar Frida några min senare och ska visa mitt fynd
stoppar jag ner handen i påsen och det första jag får upp
är en dildoliknande flaska med glidmedel.
Börjar förstå vad Love Generation innebar :)
fast sen fanns det massa godis, kaffe, cremer etc också.




Men det bästa under under dagen, förutom middagen på Va Piano och
vinet på East med Ida, Frida, Fia och Marika var mq-rean.
Där jag hittade 2 riktiga fynd som jag jag kommer bära mycket i sommar.
En grå lite silkig långärmad tunika/blus och... en
RÖD, SILKIG KLÄNNING!!
Bilder kommer upp sen tror jag :)

Har tråkig tvättdag fram till ikväll då det blir personalfest på Lidingö.

Hoppas er dag blir grym!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0