Gratisbil



Idag älskar jag internet
Httade en gratisbil mellan linköping och stockholm i morgon.
(när jag skrev in sista giltighetsdatum på körkortet i bokningen insåg
jag att att det bara är 2 år tills det ska förnyas!!)
Det enda tråkiga är att jag inte får sova hos min älskling ikväll,
men har och andra sidan 207 kr extra att spendera med henne :)

Solade igår för att jag skulle vara fin i Stockholm,
men det slutade med att jag gjorde en "frida" och brände mig ist.
Så nu är mitt ansikte rött som en kräfta och även över-överkroppen
fick sig en het bränna.
Det positiva med detta är ju iofs att min omgivning kommer
känna sig ruskigt snygga :)


är faktiska rödare på riktigt..

Nu är det dags att skicka in kompletteringarna
till deklarationen, fick ihop det tillslut.
Hade räknat med schablonbeloppen för dubbelt boende..

Puss

Kommentarer
Postat av: ida

ja vet! men dom där extra kronorna kan bli viktiga! haha Du såg då it alls bränd där! Får se imorrn hur du ser ut i nyllet haha vi ses då babe! puss puss puss xxxxxxxxxxxxxx

2010-05-20 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0