Mitt tredje inlägg



Sitter med min gröttallrik och kopp kaffe.
Paula sa att bryggkaffe skulle vara helt ute sommaren 2010
så jag passar på att dricka som tusan nu när jag får.
Man vill ju ändå vara inne, eller hur? :)
Fast vad ska man dricka sen?
Espresso?
Kanske får ta det sen när det är dags för fika med Emilia.

Hittade förövrigt en sanslöst rolig serie.
Kristian
Han är kanske inte så kul om man inte går till kyrkan,
men oj vad jag är träffad!!


Fast eg tycker jag det är ocharmigt att be massa fina ord som man inte ens själv förstår.
Tror Gud gillar min "Gud som haver" bäst. Och sen 2 minuters önskelista.

om någon vet hur man länkar till Facebook kan du väl säga till?

Puss på er.



















Kommentarer
Postat av: Sara

Bryggkaffe is the shit!

2010-05-18 @ 12:02:50
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha. Man ska inte krångla till det. Gud som haver och sen önskelista, rakt upp och ner.

2010-05-18 @ 12:37:36
URL: http://eliniderstrom.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHHAHAHHA!!

2010-05-19 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0