Sista dagarna



Jag borde städa och packa,
men så kom jag på att det var längesedan jag uppdaterade bloggen ;)

Helgen i Sthlm var helt underbar!
Kommer verkligen bli så galet kul att bo där
med några av de bästa jag vet.



Nu är det bara 2 dagar kvar här
och jag måste packa.
Trots att solen skiner och människor klädda i korta kjolar och linnen
går utanför fönstret och äter glass.
Min lägenhet är kaos och jag vill härifrån!
I morgon ska jag säga hejdå,
och jag har kommit på varför jag hatar avsked.
Ist för att gråta blir jag sur,
har varit det i en vecka nu och antar att det är något
idiotisk självförsvar..


Svårt att inte älska domma :)

Fick förresten meddelande av skatteverket
- de godkände mina kompletterande uppg! :)

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det går fort att packa ihop lägenheten så du hinner säga ordentligt hejdå fast det är jobbigt! Och grattis till deklarationen ;) puss

2010-05-28 @ 15:37:28
URL: http://eliniderstrom.blogg.se/
Postat av: davve

åååååååååååååhhhh (F)

2010-05-28 @ 16:47:39
Postat av: Ida

Gött mos med skatten och Sthlm!! Men jobbigt med avsked.. =( Hoppas att packandet har gått bra.. Ha en toppenhelg i Strömstad nu så ses vi ju till veckan!! :)

Puss och vink från Götet

2010-05-29 @ 11:35:38
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0