tröttsamt



Jag blir så trött ibland
Eg är det lite rätt åt mig eftersom jag varit så nöjd
med mig själv över att kunna göra avdrag i deklarationen.
Men idag är det verkligen inte lika kul.
Fick ett hemskt litet brev som sa att jag var
tvungen att bevisa mina extarutg.
Så nu sitter jag och multiplicerar, dividerar, plusar och minusar
för att få det att gå ihop.
Har ingen aning om hur jag kom fram till att jag skulle ha 11025 kr extra.



Men något som jag ser fram emot är kvällen

Återkommer..

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha...fy fasen vad jobbigt gumman!! De där pengarna hade väl suttit riktigt fint kan jag tänka mig, men frågan är vad du kan dra av som student.. Du ar säkert skattat för mycket från förra året, men det är väl tyvärr redan avdraget åt dig.. Lider med dig och hoppas att du hittar rätt!! :o)

Pöss

2010-05-19 @ 12:41:04
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj, ja, då gäller det att räkna på.

Men resor måste du ju få en del för, var var du skriven? Inte i Karlstad iaf va? Och det har man väl rätt till schablonbelopp för om jag minns rätt, per dag eller resa eller vad det är. Och schablonbelopp för hemresor om du var skriven i Uppsala el Linköping... Mat och extra hyra, eller hur är det.

Arbetskläder?

Bra röriga tips jag kommer med, haha.

2010-05-19 @ 14:00:15
URL: http://eliniderstrom.blogg.se/
Postat av: ida

Haha ungefär lika som att tro att man kan be om 200 000 i bidrag för att resa till OZ??? HAHAHA

2010-05-19 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0