Om jag hade...


Kom just att tänka på på det kunde ha varit ist.
I våras fick jag för mig att jag ville flytta till Sthlm
och bo nära Ida, Marika, Frida och Fia en sommar.
Sökte ett jobb- det på lidingö.
Men sökte även på mitt gamla jobb hemma i Kd och fick det,
bestämde mig för att bo i Karlstad ytterligare en sommar..
Någon gång i mars ringde chefen från Lidingö och ville att jag skulle
börja jobba där...
Stod helt plötsligt med två ja-tackade jobb...
Var lite anti allt och velade fram och tillbaka.
Stockholm vs Karlstad
Äventyr vs Bekvämlighet
Till sist valde jag äventyr och Sthlm.
Vilket resulterade i ett galet kul jobb
Fantastisk Kyrka
Grym Kombo
Härliga vänner
En underbar Erik ♥
Liiite fattigare ekonomiskt
men myyycket rikare på Kärlek

Tänk om jag valt Karlstad ist..








Puss


Ps. Om en månad flyttar jag till en döbra etta
i Enskede Gård.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter fantastiskt bra, Rebecka!! Stort grattis till lägenheten! Hoppas du mår bra! Kram Hanna

2010-09-22 @ 17:29:40
URL: http://vaniljprick.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt vännen! Att allt har en mening tror jag stenhårt på <3

Kram

2010-09-30 @ 08:23:09
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/
Postat av: Louise

Är sååå glad att du valde äventur och Stockholm till slut... snacka om att han där uppe verkligen har koll på vad som är bäst för varje person! När vi själva inte har koll. :)

Du är fiiiin!

Kram tjejen!

2010-11-14 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0